Care sunt atributiile noastre ca si Administrator a societatii/proiectului dvs?
Va enumeram cateva dintre ele fara insa la a ne limita sa:
- conducem activitatea din compartimentele deja infiintate in cazul in care exista;
- raspundem de evidenta contabila, financiara si de gestiune pe baza reglementarilor in vigoare prin parteneri abilitati;
- elaboram fisa postului pentru personalul ce va fi angajat impreuna cu sefii compartimentelor;
- raspundem de arhivarea documentelor: asiguram pastrarea in arhiva proprie, timp de 10 (zece) ani a tuturor registrelor de contabilitate si a documentelor justificative ce stau la baza inregistrarilor in contabilitate;
- asiguram respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate in perioada la care se refera ;
- semnam documentele contabile
- raspundem de relatia cu clientii societatii, de incasarile si platile necesare bunei functionari a societatii comunicand ori de cate ori i se solicita de catre asociati , evidentele legate de evolutia strategiei de dezvoltare a firmei;
- prospectam piata cautand sa atragem noi clienti, tinem cont de oferta concurentei pe care trebuie permanent sa o aducem la cunostinta asociatilor;
- avem drept de semnatura pe documentele justificative si in banca;
- transmitem compartimentului de contabilitate lunar, toate informatiile necesare stabilirii corecte a drepturilor salariale ale personalului si pentru intocmirea raportarilor lunare;
- efectuam operatiuni de incasari si plati (prin casierie sau prin virament), asiguram virarea incasarilor in contul si banca societatii, iar extrasele lunare se transmit la compartimentul de contabilitate;
- organizam si asiguram exercitarea controlului financiar preventiv conform prevederilor legale in vigoare;
- organizam inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale in viguare;
- raspundem de inregistrarea si miscarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, precum si de casarea acestora cu toate actiunile conexe (dezmembrare,valorificare,etc.)
- formulam pentru uzul asociatilor observatii si propuneri de natura legislativa, metodologica, procedurala sau organizatorica.
- examinam legalitatea, regularitatea si conformitatea operatiunilor, identificam risipa si gestiunea defectuasa si fraudele, iar pe aceste baze, propunem masuri pentru recuperarea pagubelor si sanctionarea celor vinovati, dupa caz.
- respectam normele de protectia muncii si de sanatate potrivit reglementarilor in vigoare avand grija ca si angajatii societatii sa o faca;
- respectam Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Functionare al societatii, aducandu-l si la cunostinta personalului din subordine,
- raspundem de intocmirea corecta a sarcinilor,
- pastram confidentialitatea datelor la care avem acces;
- rezolvam si alte sarcini care cad in sfera sa de activitate, trasate de asociati sau colaboratori angajati ai societatii,
- reprezentam societatea pe plan local in relatia cu institutii publice locale si cu terti;
- actualizarea atributiilor se va face in functie de modificarile organizatorice legislative care apar,
- emitem decizii cu privire la buna desfasurare a activitatii din unitate.
Ne puteti gasi si pe ...